Veelgestelde vragen

Installatie

 

Ik kan de applicatie niet downloaden op mijn telefoon?

Je hebt een Android of iOS toestel nodig om deze applicatie te downloaden. Indien er andere problemen zijn, neem gerust contact met ons op. 

 

Als ik inlog met Facebook, wat gebeurt er dan?

Facebook stuurt enkel de volgende gegevens door naar de app: voornaam, familienaam, geboortedatum, e-mailadres. 

 

Caps verdienen/spenderen

 

Welke Coca-Cola producten kan ik kopen om caps te verdienen of in te ruilen?

Je kan alle producten uit het assortiment in de automaat kopen om caps te verdienen. Je kan je caps ook inruilen, indien voldoende, tegen één stuk van elk product in de automaat. Zorg ervoor dat je de QR code op de vendor goed scant alvorens een aankoop te doen en volg de instructies in de applicatie om je caps te verdienen of in te ruilen.

 

Waar kan ik caps verdienen? Inruilen?

Je kan caps verdienen aan alle automaten die de happy caps QR sticker hebben. Je kan deze automaten vinden via de kaart in de applicatie of je kan de stickers die op de ramen en deuren van gebouwen waar een automaat staat, opsporen. Soms kan het zijn dat een automaat op de kaart niet te vinden is. Laat dit dan zeker weten aan het Happy Caps team, via de ‘contacteer ons’ knop in het infomenu, zodat we de kaart kunnen verbeteren.

 

Ik heb een aankoop gedaan, maar geen caps gekregen?

Je moet ervoor zorgen dat je de QR code correct scant, voor de de aankoop doet. Volg de instructies in de applicatie en hij zal je een signaal geven wanneer de scan gebeurd is. Let wel op, het kan soms wel even duren vooraleer je jouw caps krijgt. Indien je jouw caps nog steeds niet ontvangt, neem dan contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop. Let wel op, soms kan het even duren vooraleer de caps verschijnen Happy Caps.

 

Spelletjes

 

Ik heb een spel gewonnen, maar krijg geen caps?

Indien je jouw caps nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop. Let wel op, soms kan het even duren vooraleer de caps verschijnen Happy Caps.

 

Ik had een spel vrijgespeeld, maar het is verdwenen voor ik het heb gespeeld. Hoe komt dit?

Wanneer een spel unlocked wordt, staat dit open gedurende een week. In die week kan jij het spel eindeloos keer oefenen, maar je kan slechts één keer spelen voor caps. Nadien staat het weer op 'locked'. 

 

Ik heb een aankoop gedaan, maar geen spelletje gekregen, wat nu?

Indien je na jouw aankoop nog geen spelletje hebt ontvangen, neem dan contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop. 

 

Scanner

 

Help! De scanner wil niet openen op mijn telefoon.

Start de applicatie eens opnieuw. Als het nog steeds niet werkt, neem contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop

 

De scanner scant de code niet.

Neem contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop en vergeet niet het ID nummer (die je op de sticker vindt) te vermelden. 

 

De QR code die ik scan geeft een foutmelding.

Neem contact op met het Happy Caps team via de ‘contacteer ons’ knop en vergeet niet het ID nummer (die je op de sticker vindt) te vermelden. 

 

Kaart

 

Ik kan de vendor die op mijn kaart aangeduid staat niet vinden.

Oeps, waarschijnlijk hebben we een klein foutje gemaakt. Help ons mee om de applicatie te optimaliseren en neem contact op met het Happy Caps team via de 'contacteer ons' knop.

 

Ik heb een vendor gevonden die niet op de kaart staat.

Oeps, die hebben we even gemist. Neem contact op met het Happy Caps team via de 'contacteer ons' knop.

 

Mijn school heeft (bijna) geen vendors waarop ik de applicatie kan gebruiken. Wat nu?

Sommige scholen gebruiken vendors waarvan de technologie te oud is om met de Happy Caps app te kunnen communiceren. We werken er aan om deze te vervangen door nieuwe vendors die het systeem wel ondersteunen, zodat we in de toekomst ook Happy Caps kunnen aanbieden in jouw school. Gebruik de kaart in de applicatie om de dichtsbijzijnde vendor te vinden bij jou in de buurt.

 

Ontdek onze andere producten